7.10.2013 PZU utrzymuje najlepszy wizerunek w mediach

PZU

PZU po raz czwarty z rzędu zwyciężył w rankingu Top Marka, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz miesięcznik Press. Badanie wyłoniło marki najczęściej przywoływane i o najlepszym wizerunku w publikacjach prasowych.

Na ogólny wynik złożyły się punkty za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji. PZU zdystansował konkurencję w kategorii ubezpieczeń zdobywając 104 punkty – o 5 więcej niż w zeszłym roku. Druga w kolejności firma zdobyła 55 punktów.

PZU zdobył zdecydowanie najwięcej punktów za liczbę oraz zasięg publikacji, a także zajął drugie miejsce wśród czołowych marek ubezpieczeniowych pod względem wydźwięku.

„Przez kolejne lata istnienia rankingu Top Marka możemy obserwować zmianę wizerunku PZU. Jesteśmy liderem w wielu obszarach rynku, spółką z indeksu giełdowego WIG30, więc duża liczba publikacji na nasz temat nie dziwi. Badanie potwierdza jednak, że wydźwięk tych publikacji jest z roku na rok coraz lepszy. Oznacza to, że systematycznie poprawiamy nasz wizerunek w mediach” – powiedział Michał Witkowski, rzecznik PZU.

Przeprowadzone po raz szósty badanie objęło marki z 10 branż. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 230 tys. tekstów. Po raz pierwszy przygotowano również analizę publikacji w Internecie, wykorzystując 5 mln tekstów źródłowych.

Pełne wyniki rankingu dostępne są w październikowym wydaniu magazynu Press.