29.01.2014 Roszczenie w grupowym ubezpieczeniu na życie -zgłoś je w sieci

Ergo Hestia otworzyła dla klientów grupowych ubezpieczeń na życie internetową platformę do zgłaszania roszczeń.

Zapłaciłeś składkę za ubezpieczenie grupowe Ergo Hestii i miałeś kontuzję, urodziło Ci się dziecko lub przebywałeś na leczeniu szpitalnym? Załatw wszystkie formalności w sieci.  

Od początku stycznia klienci Ergo Hestii ubezpieczeni grupowo mogą łatwo i szybko poinformować o zdarzeniu objętym ochroną za pomocą specjalnego formularza na stronie www. Nowa platforma w znaczący sposób upraszcza zgłoszenie roszczenia, przyspieszając jednocześnie proces likwidacji i wypłatę świadczenia.

To ważne, bo ubezpieczenia grupowe najczęściej zapewniają wypłatę świadczenia w takich wypadkach jak urodzenie dziecka, zgon rodzica/teścia, trwały uszczerbek ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku.

Dotychczas najczęściej, by otrzymać pieniądze, trzeba było złożyć dokumenty w miejscu pracy lub u likwidatora towarzystwa ubezpieczeń. Dziś możemy zrobić to w sieci.

- To wygoda nie tylko dla ubezpieczonych, którzy mogą zgłosić roszczenie właściwie z każdego miejsca na świecie i w każdym czasie, ale również dla pracodawców. Nie będą musieli już prowadzić całego procesu przyjmowania dokumentów, który często angażował osoby zatrudnione w kadrach czy administracji – mówi Mariusz Janasik Dyrektor Biura Ubezpieczeń Podmiotów Gospodarczych w STUnŻ Ergo Hestia .

Dzięki schematowi podpowiedzi nowa aplikacja w intuicyjny sposób przeprowadza zgłaszającego przez cały proces – np. wskazuje zestaw dokumentów niezbędnych do zgłoszenia roszczenia.

Wprowadzone przez Ergo Hestię rozwiązanie umożliwia zgłaszanie roszczeń w ramach ubezpieczeń Hestia Rodzina (ubezpieczenie grupowe dla pracowników), Hestia Razem (ubezpieczenie grupowe dla każdego), Hestia Plus (ubezpieczenie z UFK) oraz IKG (indywidualna kontynuacja wspomnianych ubezpieczeń).

Wprowadzone rozwiązanie uzupełnia działające już kanały zgłaszania roszczeń – tj. zgłoszenia bezpośrednio w zakładzie pracy (dotychczas najczęściej wybierany sposób), za pośrednictwem poczty lub u przedstawiciela Ergo Hestii.

- Internetowa platforma umożliwiająca zgłaszanie roszczeń, którą właśnie uruchomiliśmy, pokazuje, jak ważne jest dla nas zadowolenie klientów – mówi Mariusz Janasik. Innowacyjne rozwiązania, które systematycznie wprowadzamy, sprawiają, że osoby poszukujące dobrego ubezpieczenia wybierają właśnie naszą ofertę, wiedząc, że mogą liczyć na profesjonalną obsługę w przypadku likwidacji roszczenia” – dodaje.

W ramach nowej formuły zgłaszania roszczeń formalności zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Aby zgłosić roszczenie, klient nie musi wychodzić z domu. Nie musi także kontaktować się z likwidatorem. Zgłoszenie roszczenia odbywa się w kilku prostych krokach.
Wybrać kanał kontaktu:
www.ergohestia.pl/kontakt.html,
https://zgloszenia.ergohestia.pl/ lub
www.ergohestia.pl/dla-ciebie/likwidacja-szkod/zglos-szkode.html,
Wybrać rodzaj zgłaszanego zdarzenia,
Podać wszelkie niezbędne informacje,
Dołączyć skany lub zdjęcia dokumentów,
Świadczenie ubezpieczeniowe zostanie przekazane na konto.

Po wypełnieniu formularza klient otrzymuje wiadomość z podanym numerem roszczenia. Dalszy kontakt z Ergo Hestią może odbywać się w formie mailowej bądź telefonicznej.