29.01.2014 Polisa podróżna Warty dostępna przez smartfony i na lepszych warunkach

Szybki zakup ubezpieczenia turystycznego i nowe funkcjonalności przydatne w podróży – to nowości w bezpłatnej aplikacji na smartfony WARTA Mobile. Jednocześnie, każdy kupujący ubezpieczenie podróżne w Warcie jest objęty nowymi, bardziej atrakcyjnymi warunkami ochrony.

Od dziś zakup ubezpieczenia turystycznego w Warcie jest łatwiejszy i szybszy niż do tej pory. Bezpłatna aplikacja na smartfony WARTA Mobile została rozbudowana o możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego. Dzięki przyjaznej konstrukcji formularza i szybkiej płatności z konta lub kartą umowę można zawrzeć w ciągu kilku minut. Przy zawieraniu umowy na kolejny wyjazd proces może trwać jeszcze krócej.

- Opcja „Wystaw ponownie” pozwala jeszcze bardziej skrócić czas zawarcia umowy. Aplikacja zapamiętuje jaki pakiet klient wybrał i dane ubezpieczonych. Jeśli klient jedzie w tym samym towarzystwie i chce ten sam zakres ochrony, to wystarczy tylko wskazać termin podróży czy miejsce. Nie trzeba jeszcze raz zastanawiać się nad zakresem ochrony czy zbierać i uzupełniać dane uczestników wyjazdu – tłumaczy Maciej Stankiewicz, menedżer projektu w Warcie.

Ale to nie jedyne korzyści! Aplikacja zawiera szereg funkcjonalności, które ułatwią życie w czasie podróży:

- Co zabrać – to lista rzeczy, które trzeba zabrać na wyjazd turystyczny. Pakując się, należy zaznaczyć rzeczy już zabrane. Przed wyjazdem aplikacja przypomni, co jeszcze nie znalazło się w walizkach.

- Portfel – pozwala notować wydatki w czasie wyjazdu i na bieżąco przeliczać lokalną walutę na złotówki. Dzięki temu, naszemu klientowi będzie łatwiej zarządzać przeznaczonym na wyjazd budżetem.

- Kalendarz – rozbudowany o specjalny widget będzie odliczał dni do wyjazdu. Przypomni też o terminach płatności kolejnych rat składek we wprowadzonych polisach oraz o badaniach technicznych samochodu.

- Latarka - z funkcją światła błyskowego może okazać się przydatna np. w trakcie nocnych wycieczek.

- Wiadomości – tu klient znajdzie potwierdzenie o zawarciu ubezpieczenia turystycznego, przyjęciu zgłoszenia szkody oraz inne ciekawe informacje przygotowane przez Wartę.

- Pierwsza pomoc – to materiał o udzielaniu pierwszej pomocy oraz instruktarz postępowania po wypadku komunikacyjnym.

Warta wprowadziła też inne atrakcyjne zmiany w ofercie turystycznej na sezon zimowy. Wszyscy klienci, bez względu na formę zakupu polisy, otrzymali lepsze warunki ochrony. Dwukrotnie - aż do 50 tys. zł - wzrosła kwota, do której Warta pokrywa koszty ratownictwa. Ta zmiana poprawi poczucie bezpieczeństwa klientów, ale nie wpłynie na cenę. Warta nadal będzie świadczyć taką pomoc w cenie standardowej polisy, bez dodatkowych opłat. Firma wprowadziła też promocyjne ceny na ubezpieczenie bagażu.

Przypominamy!

Zakup ubezpieczenia i funkcjonalności przydatne w podróży, to nie są nie jedyne zalety aplikacji WARTA Mobile. Dzięki niej klient może również:

- uzyskać szybką pomoc w razie kłopotów podczas podróży samochodem. Dzięki precyzyjnej geolokalizacji, po wybraniu numeru centrum obsługi klienta, na wyświetlaczu telefonu pokazują się dane dotyczące długości i szerokości geograficznej miejsca, w którym klient się znajduje. Dzięki temu, łatwiej wysłać pomoc we właściwe miejsce, gdy w środku nocy zepsuje się samochód, a klient ma odpowiedni wariant assistance.

- szybko zgłosić szkodę komunikacyjną bezpośrednio z miejsca zdarzenia. To benefit zarówno dla posiadaczy AC w Warcie, jak i poszkodowanych przez naszego klienta posiadającego OC komunikacyjne. Po uzupełnieniu informacji o zdarzeniu i zrobieniu zdjęć uszkodzonego obiektu, cały pakiet trafia do Centrum Obsługi Klienta WARTY. Tam rzeczoznawcy szybko i kompetentnie zajmą się sprawą.

Aplikacja jest dostępna dla wszystkich posiadaczy smartfonów z systemami operacyjnymi iOS oraz Android.

źródło: Warta