24.10.2013 Laur Klienta ponownie dla Warty

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz kolejny zdobyły największą liczbę głosów w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta 2013. Warta uzyskała też w tym roku najwyższe wyróżnienie programu - tytuł TOP Marka 2013.

"Laur Klienta" to zakrojony na ogólnopolską skalę program konsumencki. Godło programu przyznawane jest na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów, którzy wskazują najlepsze wg nich produkty na rynku. Ich opinia świadczy o jakości produktów i preferencjach zakupowych.

W tym roku sondażem objęto 1000 osób w każdej kategorii, a plebiscyt przeprowadzony został drogą telefoniczną, bezpośrednią na stronie internetowej plebiscytu oraz na portalach branżowych, serwisach tematycznych AGORA oraz Dziennika Gazeta Prawna, a także portalach informacyjno – społecznościowych należących do Mediów Regioponalnych. O kolejności miejsc w każdej kategorii zdecydowała liczba głosów oddana na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz kolejny osiągnęły najlepsze wyniki w plebiscycie. Tym samym Warcie przyznano najwyższe wyróżnienie programu Laur Klienta - Top Marka 2013. Na uzyskanie tego tytułu szansę mają wyłącznie te produkty, które od lat uzyskują najwyższe wyniki w plebiscycie i posiadają niezmiennie mocną pozycję w branży.