23.02.2014 Warta ponownie wśród najsilniejszych marek w Polsce

Warta po raz kolejny znalazła się w elitarnym gronie najlepszych polskich marek. W rankingu Superbrands Warta zdobyła aż trzy tytuły: Business Superbrands, Created in Poland Business Superbrands oraz Created in Poland Superbrands.

Superbrands to niezależna międzynarodowa organizacja działająca w 85 krajach powołana z myślą o nagradzaniu sukcesów marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Najsilniejsze marki biznesowe w Polsce, wśród których znalazła się Warta, wskazane zostały przez Radę Marek, w skład której wchodzą najważniejsi przedstawiciele polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych.

W tegorocznej edycji konkursu po raz drugi wybrano również laureatów Created in Poland Superbrands, a także, po raz pierwszy, Created in Poland Business Superbrands. Celem obu rankingów było specjalne wyróżnienie marek, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, pozwalający im skutecznie konkurować z markami światowymi. Warta również znalazła się w zacnym gronie tych firm.