19.04.2013 W Bydgoszczy powstało Centrum Klienta Grupy PZU

Dziś w Bydgoszczy odbyło się oficjalne otwarcie jedynego w Polsce
Centrum Klienta Grupy PZU.

W uroczystości wzięli udział Rafał Bruski,
prezydent Bydgoszczy, Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA oraz
Dariusz Krzewina, prezes zarządu PZU Życie SA.

Bydgoskie Centrum Klienta to nowoczesna jednostka, której głównym
celem jest obsługa spraw klienta ze wszystkich kanałów kontaktu
(poczta, internet, telefon, oddział) przy zachowaniu jednolitych
standardów jakości i efektywności.

Bydgoska jednostka rozpoczęła działalność w styczniu 2012 roku i od
tego czasu szybko rozszerza zakres działalności. Obsługuje już 85
proc. spraw przychodzących pocztą, a także wszystkie sprawy
przychodzące przez kanały zdalne. W ostatnim czasie w Centrum powstały
także stanowiska do obsługi telefonicznej. Każdego roku w jednostce
obsługiwanych będzie kilka milionów spraw klientów Grupy PZU.
- Powstanie Centrum jest efektem zmiany modelu obsługi i
ujednolicania kanałów kontaktu z klientami dostępnych w PZU. Dzięki
zaangażowaniu pracowników w Bydgoszczy, klienci z całej Polski
szybciej i wygodniej załatwią swoje sprawy bez względu na to, jak
skontaktują się z nasza firmą – powiedział Andrzej Klesyk, prezes
zarządu PZU.

Od założenia w Centrum Klienta PZU liczba pracujących w nim rośnie i
do końca roku ma osiągnąć znacząco ponad 300 osób.