16.10.2013 Effie dla Proama

Proama

Proama, najdynamiczniej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa, wraz z domem mediowym MediaCom i agencją kreatywną Change Integrated, została wyróżniona brązową statuetką EFFIE. Jury konkursu doceniło wyniki sprzedażowe kampanii wprowadzającej markę Proama na polski rynek.

EFFIE to istotne w środowisku marketingowym nagrody przyznawane za najbardziej efektywną komunikację marketingową.

- Statuetka EFFIE jest dla nas ważnym wyróżnieniem, potwierdzającym fakt, że również środowisko marketingowe zauważyło nasze działania i ich efekty. Jeszcze jednak ważniejsze jest dla nas zaufanie naszych klientów – mówi Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu w Proama.

Proama wchodząc na polski rynek w krótkim czasie osiągnęła spektakularne wyniki sprzedażowe. Firma rozpoczęła działalność komercyjną 29 stycznia 2012 roku i już po jedenastu miesiącach działalności (na koniec 2012 roku) miała 262 tys. sprzedanych polis. Po kolejnych siedmiu miesiącach Proama niemal podwoiła liczbę klientów – osiągając ich aż pół miliona. Dziennik Ubezpieczeniowy nazwał Proama startupem dziesięciolecia, doceniając fakt, że inni ubezpieczyciele, wchodzący na polski rynek w ostatnim czasie, potrzebowali na uzyskanie takiego rezultatu 3-4 lata. Obecnie z polisami Proama jeździ 560 tys. kierowców.

- Nasze wyniki to efekt współpracy całego zespołu specjalistów Proama i pracy każdego pracownika, z każdego departamentu firmy. To zasługa dobrze przygotowanych produktów oraz wyróżników marki, poprzedzonych wieloma badaniami, elastycznych, dopasowanych do potrzeb biznesowych systemów IT, świetnie wyszkolonej sprzedaży, serwisu i wsparcia agencyjnego, doświadczonej likwidacji szkód i finansów oraz spójnej, dopasowanej do grupy docelowej komunikacji. Oczywiście sztuką było zrekrutowanie tych wszystkich specjalistów, co niezłomnie nadal czyni nasz dział HR. Podziękowania należą się również naszym partnerom, głównie multiagentom, którzy generują ponad 80% naszej sprzedaż. Dziękujemy również Agencji Change Integrated i Mediacom które pomogły nam zrealizować kampanię wprowadzenia marki na rynek – wymienia Łukasz Jadachowski, Dyrektor Marketingu w Proama.

Proama wyróżnia się na rynku oferując bezpiecznym i bezszkodowym kierowcom 70% bonus-malus oraz dedykowanego Osobistego Doradcę dla osób kupujących przez Internet i telefon. Obecnie firma oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC oraz ubezpieczenia mieszkaniowe, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych.